maandag, september 24, 2007

Zomaar spelen

Zomaar even een filmpje van een spelende Bruce.

2 Comments:

At 6:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoihoi hier een berichtje van naru, nou bruce ik wist niet dat je bang was voor de stofzuiger ik ga altijd blaffen als mijn baasjes de stofzuiger aanzetten dan val ik dat grote monster aan, ja mensen ruimen onze luchtjes ermee op zonde toch, hebben we net met vieze pootjes gelopen wordt er overheen gegaan door zo'n borstelding nou toffe kerel een poot en een lik van mij(naru) en de groetjes van mijn baasjes.

 
At 9:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat een bangerikken kunnen het soms toch zijn he! zien ze er zo stoer uit en dan zijn ze bang voor een stofzuiger! hihihi, gimly helaas niet, die valt de stofzuiger ook aan net als naru. gaat het met de wandelwagen wel al beter?

 

Een reactie posten

<< Home