zaterdag, augustus 18, 2007

Baby update 3

Er is niet zoveel over Bruce te vertellen op dit moment, dus is het maar weer tijd voor een update over de zwangerschap! Inmiddels ben ik 31 weken zwanger en ga ik de laatste loodjes in. Ik moet nog 3 weekjes werken en dan ga ik lekker met verlof. Ik heb er al erg zin in! Ik heb al grootse plannen om het huis eens lekker schoon te maken en alle babykleertjes en spulletjes te wassen. Nesteldrang heet dat...
Het liefst zou ik nu al het huis eens grondig onder handen nemen, maar ik weet me nog aardig in te houden. Al heb ik deze week wel de keuken uitgebreid gedaan.
Verder voel ik me nog prima. Nog steeds weinig last van kwaaltjes, gelukkig maar. Mijn buik is ook nog bescheiden en ik ben ook nog niet zoveel aangekomen. Al zie ik op deze foto wel dat ik een bolle toet heb gekregen. Ik denk dat ik wel aardig op het gemiddelde van 10-12 kilo aankomen ga uitkomen.
Een tijdje terug hebben we een 3D echo laten maken. Heel erg gek om te zien, maar wel erg mooi. Al hebben we wel een eigenwijze dame, want ze lag de hele tijd met haar handen voor haar gezichtje. Bovendien lag ze zo dicht tegen mijn buikwand aan dat je haar niet helemaal op beeld kon krijgen, af en toe was het dus net een alien. Uiteindelijk hebben we toch een paar mooie foto's kunnen maken. Foto's van de echo staan op de babysite!
Vorige week heeft Jeroen de babykamer zo goed als afgemaakt. Eerst hebben we een rolgordijn opgehangen. We moesten hem zelf op maat maken en dat staat in de gebruiksaanwijzing altijd heel makkelijk beschreven, maar zoiets valt uiteindelijk toch altijd tegen. Zo was het rolgordijn eerst nog te lang en nadat Jeroen er nog een stuk had afgezaagd was hij te kort en viel hij naar beneden. Gelukkig heeft hij het op een simpele manier kunnen oplossen. Inmiddels hangen ook de gordijntjes en de klamboe. En hebben we de muren versierd met een schilderijtje door Connie gemaakt en met mooie libelles uit Frankrijk die we van mijn ouders hebben gehad. Ook foto's van het kamertje staan op de babysite!
Eind deze maand kunnen we de kinderwagen en de maxicosi ophalen en dan is alles voor de baby in huis. Gek idee, maar over 6 weekjes mag ze al geboren worden!






















2 Comments:

At 8:48 a.m., Blogger Jeltje said...

Jippie!!! 31 weken al! Wat gaat het hard he? Je buik ziet er mooi uit!
Zullen we nog een avondje afspreken voordat het zo ver is?
Liefs, Jeltje

 
At 6:58 p.m., Blogger Roselie said...

mijn buik is al een stuk dikker hoor haha. ik lijk wel 40 weken en zo voelt het ook. ik wou dat ik jou buikje had. Hoe ik die site heb veranderd was heel simpel, want ik ben namelijk helemaal niet handig gewoon bij instellingen.

het wijst zich van zelf vind ik. nou binnenkort lekker verlof. heb ik echt zin in. Julie moet dan ook 3 dagen naar de peuterspeelzaal.kan ik gaan zwemmen.

doei

 

Een reactie posten

<< Home