vrijdag, juli 06, 2007

Baby update 2

De tijd gaat wel erg snel voorbij. Vandaag ben ik alweer 25 weken zwanger. Dat betekent nog maar 15 weken tot de uitgerekende datum. Oftewel over maximaal 17 weken hebben wij een kindje! Als ik 17 weken terug denk.....toen was ik 8 weken zwanger...en die periode is zo snel gegaan, dus voor je het weet is het 19 oktober! Het wordt wel heel spannend hoor.
Alles gaat tot nu toe gelukkig goed. Ik voel me prima en de baby volgens mij ook. Die beweegt in ieder geval lekker. Ik merk wel dat het nu allemaal wat zwaarder gaat worden. Je kan niet meer zo makkelijk alles doen. Ik ben gewend om in één keer het hele huis schoon te maken. Maar dat gaat jammer genoeg niet meer, dan krijg ik pijn in mijn rug en bekken. Dan ben ik net een oud vrouwtje. Ook op het werk wordt het nu best zwaar. Omdat ik veel moet tillen en bukken. Gelukkig gaan we over een week op vakantie en kan ik lekker uitrusten. Daarna hoef ik nog maar een paar weekjes te werken.Morgen gaan we de meubeltjes voor de babykamer ophalen. Verder is het kamertje al aardig klaar. Als de meubeltjes staan hoeven we het alleen nog maar leuk aan te kleden.
Nog even een foto van mijn buik:

Ik ben alweer aardig gegroeid. Toch vind ik mijn buikje een beetje klein. Gek is dat, zelf adviseer ik vrouwen om nooit buiken te gaan vergelijken. Maar zelf doe ik het ook.

Ik heb ook een site gemaakt voor de baby:
http://www.babykoppelaar.toddler.nl/
Nu staan er alleen nog wat foto's op. Maar als de baby geboren is kan ik de site afmaken.

4 Comments:

At 10:48 a.m., Blogger Jeltje said...

Hey Esther,

Ziet er mooi uit hoor, je buik! Het gaat inderdaad hard, al 25 weken ;)
Lekker hoor, dat je straks op vakantie kunt. Nog even volhouden!

Liefs Jeltje

 
At 9:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

wow wat zie je er stralend uit en je buik is kei mooi!
hoe gaat het met bruce.. wordt hij al wta rustiger of voorzichtiger nu je buik aan het groeien is?
alvast een fijn vakantie!

 
At 12:16 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieverd,

Je bent een mooie zwangere vrouw. Je ziet er geweldig uit!
Het wordt nu steeds spannender he?
Nog maar 15 weken!!!

Liefs mama

 
At 10:54 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi hoi medeoktobermama!

Nou, je kunt je buik met mijne vergelijken hoor, die is namelijk ook nog niet zooo groot.

Ik heb het gevoel dat ik nog eeuwig moet, nog 3 maanden wachten, maar de manier waarop jij het bekijkt is optimistischer! Ga ik ook proberen!

Groetjes Ready/Nienuh

 

Een reactie posten

<< Home