zaterdag, september 29, 2007

Baby update 4

De laatste loodjes breken aan. Nu 37 weken zwanger, dus mag ik vanaf nu thuis bevallen. Alles is klaar voor de baby. De laatste weken heb ik het hele huis opgeruimd, elk kasje is onder handen genomen. Mijn lieve mama en oma hebben ook hard gewerkt in het huis en alle ramen gelapt en gepoetst. Alle kleertjes zijn gewassen en gestreken, het wiegje is opgemaakt, het bed staat op klossen, het kraampakket binnen handbereik, dus wij zijn er klaar voor! Nu wachten tot de baby het ook tijd vindt om te komen. We zijn wel erg benieuwd naar haar. Ik ben de zwangerschap nog niet zat, ik voel me nog prima en ik heb nergens last van. Dus ze mag ook nog even lekker doorgroeien. De volgende baby update zal waarschijnlijk het nieuws zijn dat ze is geboren! Het wordt wel heel spannend!


4 Comments:

At 8:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat zie je er mooi en gezond uit!geniet nog even van je laatste weekjes zwanger zijn.
je schrijft het goed op onze site, Gimly LIJKT lief hahaha maar af en toe haalt ze het bloed onder je nagels vandaan. Gimly wil nog regelmatig op schoot zitten maar wil dan eigenlijk gaan liggen maar dat gaat helaas niet. verder gaat alles goed met ons.
dikke knuffel aan bruce

 
At 3:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

ooh wat spannend, ik ben blij dat het allemaal goed gaat en wij zijn ook zeer benieuwd naar de baby, het is wel beter dat je thuis bevalt dat zal ik zelf ook doen hoor, het ziekenhuis is niks 9en ik kan het weten) we horen het wel als het kindje er is dus zet het bechuit met uisjes maar vast klaar. Alvast veel succes met de bevalling en maar hopen dat het niet op 9 oktober komt want dat zal wat wezen, ach als het maar gezond is, succes alvast hoor!!
veel liefs van Suzanne, Sandro & een likje van Naru.

 
At 7:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ha lieverd,

Ja het wordt nu wel spannend he? Nog maar een paar weekjes!! Of...eerder. Ze kan nu eigenlijk elk moment geboren worden.
Oma en ik hebben je met plezier geholpen hoor! Juist leuk en gezellig om je te helpen met alle klusjes en kwarweitjes in huis om straks de kleine meid in een gespreid bedje te kunnen verwelkomen.
En we blijven er altijd voor jullie!!

Liefs mama


Liefs van mama

 
At 8:36 a.m., Blogger Metten said...

Zo, ziet er heftig uit, mijn hoogzwangere ex-klasgenoot :)
Veel succes met de laatste weken!

 

Een reactie posten

<< Home