donderdag, april 05, 2007

Gezinsuitbreiding!

De hele wereld mag het nu weten: Bruce krijgt er een mensenbroertje of zusje bij!!!
















Wij weten het al een tijdje maar we vonden het fijner om even de eerste 12 weken af te wachten voordat we het aan iedereen zouden vertellen. Daarom is er de laatste weken niet zo veel op de site geschreven. Het was best moeilijk om niet te schrijven over iets wat ons zo bezig houdt.
Vandaag hebben we een tweede echo gehad en alles zag er goed uit. We zagen armpjes, beentjes, zelfs vingertjes en het kindje bewoog ook goed.
Bruce heeft het allemaal nog niet zo door. Je hoort wel eens dat honden ontzettend beschermend worden als het baasje zwanger is. Nou, daar hebben wij nog niks van gemerkt hoor. Bruce gaat nog net zo makkelijk met zijn volle gewicht op mijn buik staan. Ook met een zwangere buurvrouw en vriendin die hier weleens op visite komen doet hij absoluut niet voorzichtig. Hij springt gewoon tegen de dikke buik aan. Nu is het wel zo dat Bruce tegen mij niet meer zo erg opspringt. Ik hoop maar dat dat komt omdat hij toch iets aanvoelt, maar het kan ook komen omdat ik hem weleens een knietje heb gegeven als hij tegen mij opsprong. Tegen alle andere mensen en kinderen springt hij nog wel.
19 Oktober is de uitgerekende datum, vlak na mijn eigen verjaardag. We zijn heel benieuwd hoe Bruce er allemaal op gaat reageren. Ik ben nu in ieder geval al hard met hem aan het trainen. Het aan de riem lopen en trekken moet toch echt nog verbeteren. Als ik straks met een dikke buik of met de wandelwagen loop moet hij gewoon netjes naast me blijven lopen en niet trekken, ook niet als hij een andere hond ziet. Misschien is een spoedcursus gehoorzaamheid een goed idee.

5 Comments:

At 9:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat staat hij/zij al mooi op de foto!!! hihihi

 
At 11:09 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther & Jeroen en natuurlijk Bruce

Gefeliciflapstaart hoor en als het kindje er is komen wij zeker op bezoek.

Veel liefs van Suzanne & Sandro en natuurlijk Naru

 
At 8:35 p.m., Blogger Christel said...

Heee wat gaaf om te lezen zeg! Heel erg leuk en ontzettend gefeliciteerd. Geniet ervan en schrijf veel verhalen over je zwangerschap. groetjes Christel

 
At 8:26 p.m., Blogger Metten said...

Gefeliciteerd!
En... al over de naam nagedacht? Ik heb wel wat suggesties hoor! Wat dacht je van... Metten?

 
At 2:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Jeroen & Esther...

Hartelijk GEFELICITEERD met jullie zwangerschap, hartstikke leuk...
Geniet ervan...

Groetjes LooNtje...

 

Een reactie posten

<< Home