donderdag, februari 08, 2007

SSNNEEEEUUWW!!!!

Eindelijk eens wintersweer! Voor Bruce een primeur, hij heeft nu voor het eerst sneeuw gezien en gevoeld. Het eerste filmpje wat ik heb gemaakt, waarin Bruce kennis maakt met de sneeuw, is helaas mislukt. De camera had nogal moeite met een witte Bruce voor een witte achtergrond. Resultaat; je zag Bruce helemaal niet lopen, alleen zijn bruine vlek zag je af en toe voorbij komen.
Deze is wat beter gelukt. Jammer dat het geluid weer niet synchroon loopt.

1 Comments:

At 1:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

geweldig filmpje zeg
dat heerlijk glijden in de sneeuw
mooie bull hoor
en dat knor geluid van hem
heerlijk om te horen vind ik dat

en idd je heb via dogblog een limiet aan fotos ,maar die laad ik via me eigen web op dogblog
En doe me site niet alleen hoor
ik heb er wel verstand van maar niet zo veel als dit

knuffel van de bullebende

 

Een reactie posten

<< Home