zaterdag, juni 03, 2006

Examenstress

De VCT (Verloskundige Competentie Toets) staat bijna voor de deur en de examenstress is bij mij aardig toegeslagen. Alle kennis wordt weer even opgefrist en gaten in de kennis probeer ik zo goed mogelijk op te vullen. Vaak zit ik lekker op de bank onder mijn dekentje te leren. Bruce vindt dat erg gezellig en komt dan lekker naast me liggen. Hij valt dan snel in slaap.
Een nadeel: het gesnurk van Bruce werkt aardig slaapverwekkend en vaak val ik gewoon naast hem in slaap! Hopelijk lukt het me om alles op tijd geleerd te hebben.

1 Comments:

At 12:11 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieverd,

Met behulp van Bruce slaag je vast hoor!
Als je het leren even niet meer ziet zitten dan kijk je gewoon weer naar Bruce en alle zin komt weer terug!Wat een positieve invloed heeft zo'n lief bulletje toch op iedereen he?

Liefs mama

 

Een reactie posten

<< Home