zondag, mei 14, 2006

Voetbal

Gisteren voor het eerst bij een voetbalwedstrijd van Jeroen gaan kijken. We zijn alleen de 2e helft gegaan, anders is het te druk voor Bruce. De 2e helft was net begonnen toen we aankwamen. Jeroen stond 2-0 achter. Het was zowiezo niet zo'n beste wedstrijd en voor zover ik er verstand van heb kon de scheids er ook niets van. Teminste, ik hoorde Jeroen de hele tijd op de scheids schelden. Na ineens veel doelpunten (aan beide kanten) en een opstootje op het veld was de wedstrijd afgelopen. 6-3 verloren...
Bruce vond het in ieder geval erg interessant. Hij heeft de bal geen moment uit het oog verloren. Iedereen moest erg om hem lachen ('die hond heeft er verstand van!').
En tja, als je met een bulldog over straat loopt krijg je toch de (on)nodige en standaard opmerkingen te horen. Een greep uit wat ik gisteren gehoord heb: 'Hij is met zijn gezicht tegen de muur gelopen, Schumacher verhelpt het wel hoor', 'hij heeft oil of olaz nodig', 'je moet zijn gezicht strijken'. Ik trek er altijd maar een vriendelijk lachje bij en ga er verder niet op in. De meeste mensen vinden hem gelukkig een schatje en dat is hij ook. Wij vinden hem prachtig.

1 Comments:

At 11:31 p.m., Blogger Metten said...

Hee Esther!
Mooie bulldog heb je! Voel me instant zwaar jaloers...
Ik heb meteen ook een link naar je site op de onze gezet, dus ik kom nog regelmatig ff checken hoe het met Bruce (en jou) is.
Groetjes, Metten

 

Een reactie posten

<< Home