donderdag, mei 04, 2006

Thuis

Bruce liep al helemaal zelf met ons mee naar binnen. Eenmaal in ons huis heeft hij aan alles lopen snuffelen, maar hij liet ons geen moment uit het oog. We hebben hem meteen op het balkon op een krant gezet, maar weer hoefde hij niks te doen.
We hebben even met hem gespeeld en daarna meteen op het balkon op een krant gezet, maar hij hoefde niks te doen.
Daarna hebben we hem zijn eten gegeven. Binnen een paar seconden was het op! En weer, zoals het in de boekjes staat, hebben we hem meteen daarna op het balkon gezet, maar weer niks.
Totdat Jeroen de deur uit was voor wat boodschapjes. Ik hoor een vreemd geluid....ik ga kijken....en wat ligt daar voor mijn neus...een enorme drol!! En Bruce wandelt er nog vrolijk dwars doorheen ook! haha
Bruce is erg knap want hij kan al apporteren! Na een paar keer had hij precies in de gaten wat hij moest doen. Nu hopen dat dat ook zo snel gaat met het poepen en plassen!
Na al het spelen is Bruce aardig moe geworden en ligt hij lekker te slapen.

2 Comments:

At 11:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hai Jeroen en Esther

Ik wil je heel veel geluk toewensen met die prachtige kleine kerel. En geniet maar van hem, want voor je het weet is hij groot..
Ik zal regelmatig deze site bezoeken om weer nieuwe foto's van hem te kunnen zien.

Heel veel knuffels en lebbers van alle Mojookes...en natuurlijk groetjes van mij,
Monique

 
At 12:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ha Jeroen en Esther,

Nou, ik heb Bruce al in levende lijve mogen aanschouwen. En niet alleen dat... mogen knuffelen, spelen, en kijken naar die kleine dot. Wat een lieverd!
Veel geluk en plezier met jullie stoere engelse bulldog Bruce!

Liefs mama

 

Een reactie posten

<< Home