donderdag, maart 23, 2006

Waarom een Engelse bulldog?

Jeroen en ik wisten altijd al dat wij 'later' een hond zouden nemen. Verschillende rassen waren onze favoriet; de Boxer, Bullmastiff en Bordeaux Dog vonden we erg mooi, maar wel erg groot!
Elke keer als het bij mij begint te kriebelen en ik weer een aanvulling voor mijn dierentuin zoek ga ik als een bezetene op het internet zoeken naar informatie. Zo ook toen ik mijn moeder weer eens had overgehaald en ik een konijn mocht hebben. Ik wilde graag een Duitse hangoor omdat ze zo aanhankelijk zijn. Dit ras wordt ook wel de bulldog onder de konijnen genoemd. Zie hier waarom:

Na een lange zoektocht vond ik een fokker die jonge konijntjes had, helemaal in Middelharnis!

Jeroen en ik gingen samen het konijntje ophalen. Toen de deur werd opengedaan werden we heel enthousiast begroet door zo'n lief knorrend varkentje, een Engelse bulldog! Ik was op slag verliefd. Dat geknor, dat gehijg, dat kwispelende krulstaartje, zucht. Toen wist ik dat onze hond een Engelse bulldog zou worden.


2 Comments:

At 12:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ha Essie,

Ik denk dat Sammie de hond heel interessant zal vinden. En hoe zou Loena erop reageren? Volgens mij laat ze Bruce geen moment met rust!

Liefs mama

 
At 5:42 p.m., Blogger Esther said...

Dat denk ik ook!

 

Een reactie posten

<< Home