maandag, april 17, 2006

7 weken

Wat een leuke leeftijd, 7 weken!
De pups zitten nu in een grotere ruimte. Zodra we daar binnen komen stormen ze met z'n allen op ons af. We worden heel enthousiast begroet door het hele stel, behalve door ...Bruce! Meneer blijft als enige in zijn hokje liggen. Maar als we hem roepen komt ook hij naar ons toe.
De pups worden allemaal losgelaten en rennen door de kamer heen. Wat een gezellige boel! Alle pups zijn even leuk. Ze komen allemaal om aandacht vragen. Je ziet al goed de verschillende karaktertjes naar voren komen. We denken dat Bruce wel een lieverd is. Hij komt meteen als je hem roept en hij houdt van knuffelen.
Zijn broertjes en zusjes zijn ook ontzettend lief. Konden we ze allemaal maar meenemen! haha.
De pups worden weer terug gezet in hun hok en krijgen een beschuitje te snoepen. En ja hoor, als Bruce de zijne op heeft pikt hij een stukje van iemand anders en rent er hard mee weg.

Wel een klein tegenslagje (of een grote eigenlijk); we kunnen hem pas na 1 mei ophalen! Dus het wordt niet 28 april.
Een man die de pups moet nakijken en chippen is tot 1 mei op vakantie en kan daarna pas komen. Eerder mogen ze niet weg. Wie gaat er dan ook nu op vakantie! Grrr!
Ik vind het vooral zielig voor Jeroen, want die heeft dan maar een paar dagen om van de pup te genieten. Daarna moet hij weer hard aan het werk. Dat is dus flink balen!
Nou ja, over 2 weken hebben we hem eindelijk. Laten we daar maar aan denken.

4 Comments:

At 11:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hallo,

Nog twee weken. Ze zijn zo voorbij hoor! Ik kan niet wachten totdat ik Bruce eindelijk in levende lijve mag zien! Wat lijkt het me toch leuk om zo'n lieverd vast te houden. Als het tenminste lukken wil, zo'n dartelende jonge pup! Hij zal wel altijd willen spelen. En een engelse bulldog is zeer sterk! Ik ben zo benieuwd...

Liefs mama

 
At 2:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou we kijken er ook erg naar uit! Jammer he dat we nu niet van die hele vakantie gebruik kunnen maken! Kwam juist zo mooi uit.
xxx ik

 
At 11:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther en Jeroen,

Jullie kennen mij wel niet maar ik ga toch ff reageren. Ik ben een collega van Connie (de aanstaande oma van Bruce haha) en zij heeft ons gisteren op het werk de weblog laten zien van jullie nieuwe aanwinst. Nou, ik kan me voorstellen dat jullie helemaal "om" zijn door dat kleine boefje hoor. wat een ontzettend lief, vertederend en mooi hondje!!! Ik smolt helemaal van de foto`s. Ik kon het dus niet laten om te reageren en jullie heel veel plezier te wensen met Bruce!

Peggy

 
At 3:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat lief. Dank je wel!

 

Een reactie posten

<< Home