zondag, april 02, 2006

5 Weken

Na 136 kilometer te hebben gereden zijn we er weer; Oostham in Belgie, we gaan naar Bruce! Bruce en zijn broertjes en zusjes zijn nu 5 weken oud. Een hele leuke leeftijd! De pups zijn al lekker aan het waggelen door hun hokje en baggeren daarbij gezellig door hun eigen stront heen.
Zodra we binnen zijn krijg ik meteen de kleine Bruce in mijn handen gedrukt. Voor het eerst kan ik heerlijk met hem knuffelen. Jeroen maakt intussen mooie foto's. Bruce is echt een schatje! Hij blijft rustig zitten en likt mijn gezicht en bijt in mijn kleren.
Daarna is Jeroen aan de beurt om te knuffelen. Mama Greet komt af en toe bezorgd kijken wat wij allemaal met haar baby uit spoken.
Na een tijdje knuffelen begint Bruce zachtjes te piepen. We zetten hem maar terug bij zijn broertjes en zusjes. Daar doet hij meteen een plasje op de krant. Goed hoor, heeft hij het de hele tijd opgehouden!
De pups krijgen nog wat brokjes te eten en het blijkt dat Bruce een grote vreetzak is. Zodra zijn brokjes op zijn loopt hij een rondje, duwt zijn zusje weg en begint daar verder te eten. Dat belooft nog wat!
We schieten het nodige foto en filmmateriaal, drinken nog een bakje koffie en gaan helemaal happy weer naar huis. Heerlijk naar puppy ruikend zitten we in de auto, over 2 weken gaan we weer!

2 Comments:

At 11:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ha trotse Bruce-ouders,
Mooie foto's hoor van Bruce! Ik vind hem zo lief!! Ik stuur wat foto's door naar Johan en Nettie en Evelien goed? Ik ben ook trots op mijn a.s. kleinhondje!!

Liefs mama

 
At 4:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

ha esther,

Wat ziet bruce er toch lief en schattig uit. je vader het naar mij vader gemaild en zodoende weet ik nu dat je een weblog hebt van de engelse bulldog. Ik hoop dat we hem ook over een tijdje te zien krijgen.

Liefs, Suzanne & Sandro

 

Een reactie posten

<< Home