woensdag, mei 10, 2006

Dag 6

Vandaag moest ik Bruce voor het eerst een tijdje alleen thuislaten. Ik vond het maar niks. Ik moest om 9.00 uur op school zijn om iets te bespreken en ik wilde om 11.00 weer thuis zijn. Ik was extra vroeg opgestaan, zodat Bruce rustig kon eten en wandelen. Daarna heb ik een tijd met hem gespeeld totdat hij weer moe was. Een half uurtje voordat ik weg moest heb ik hem in zijn bench gestopt. Hij begon natuurlijk weer even te piepen, maar viel uiteindelijk in slaap. Heel zachtjes ben ik weggeslopen.
Op school bleken er verkeerde afspraken te zijn gemaakt. Zodat de bespreking pas om 10.00 plaatsvond. En ik wilde eigenlijk om 10.30 weg. Ik zat dus op hete kolen. Ik ben om 11.10 maar weggegaan, ook al waren we nog niet helemaal klaar.
Rond half 12 was ik thuis, Bruce was al wakker en was blij me te zien. Ik heb hem meteen mee uitgenomen. Het buiten plassen en poepen gaat heel goed. Het lopen aan de riem nog niet zo. De ene keer gaat het supergoed en de andere keer heeft hij echt geen zin. Het lijkt wel of hij het niet leuk vindt buiten, terwijl we toch heel vrolijk doen en met hem spelen. Hij vindt andere hondjes heel erg leuk, maar daar mag hij nog niet mee spelen omdat hij nog niet alle entingen heeft gehad. Daarom gaan we ook nog niet met hem naar het park. Gisteren kwamen we een andere bull tegen, Bruce vond hem heel erg leuk en wilde met hem spelen. De andere bulll vond hem maar een druk beest en ontliep hem maar een beetje.
's Middags hebben we Bruce meegenomen naar het winkelcentrum. We moesten nog wat hondenvoer halen. Hij was alleen erg moe en sliep haast in onze armen.
We hebben ook nog even een fotosessie gehouden. Het is erg moeilijk om Bruce goed op de foto te krijgen, want hij vindt het fototoestel erg interessant. Zodra je klaar zit om te klikken komt 'ie op je afgestormd. Toch wat mooie resultaten:


1 Comments:

At 1:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben nu op school. Jeroen is thuis. Ik mis Bruce nu al! Daarom kijk ik even naar zijn lieve kopje op de foto's. Ik wil snel weer naar huis. Helaas heb ik hier nog veel werk te doen.

 

Een reactie posten

<< Home