dinsdag, mei 09, 2006

Dag 5

De eerste normale werkdag voor ons en voor Bruce. Nog een keer 's nachts eruit geweest, rond een uur of 3. Bruce was wakker en heeft netjes een plasje gedaan op het balkon. Nog precies in het putje gemikt ook dus ik hoefde niks op te ruimen.
Jeroen ging om half 7 naar zijn werk. Rond half 9 heb ik Bruce zijn ontbijt gegeven. Bruce moet van ons netjes zitten en wachten met eten totdat wij het zeggen. Het zitten van tevoren gaat al heel goed, alleen het blijven nog niet, maar dat is ook nog niet erg. Na het eten zijn we lekker gaan wandelen in het ochtendzonnetje. Bruce doet nu steeds zijn behoefte als we buiten zijn, steeds op dezelfde plek. Het lopen aan de riem ging ook heel goed. Daarna hebben we even lekker gespeeld en ging Bruce slapen.
Rond half 3 kwam Jeroen thuis, Bruce lag nog zo lekker te slapen dat we maar even snel boodschappen zijn gaan doen. Voor het eerst Bruce alleen thuis achterlaten! Best wel eng hoor.
Toen we thuis kwamen lag Bruce nog steeds een beetje te doezelen. Maar toen hij ons zag werd hij wakker. Daarna kreeg hij zijn eten en zijn we gaan wandelen. Deze keer ging het weer niet zo goed. Hij wilde absoluut niet mee en verzette zich enorm. Met hele kleine stukjes kwamen we toch wat vooruit.
Het zitten en high five gaan hartstikke goed. Het apporteren nu weer wat minder omdat Bruce er nu met zijn speeltje vandoor gaat en er op gaat liggen kauwen.
Ook heeft hij ontdekt dat het heel leuk is om achter schoenen en hielen aan te gaan en om in enkels te bijten. Heel fijn.
We hebben Bruce nog niet echt geintroduceerd aan de andere dieren hier in huis. Op de eerste avond hebben we Sammie even los laten lopen. Bruce dacht natuurlijk dat het een leuk speelkameraadje was en sprong er bovenop. Sammie sjeesde er hard vandoor, overal keutels achterlatend. Sindsdien is Sammie volgens mij een beetje van slag. Zijn voerbakje staat al een tijdje vol terwijl hij normaal met zijn bak door de kooi smijt als hij eten wil. Verder is hij wel gewoon actief en eet hij zijn hooi. Luna vindt Bruce best spannend. Als hij in de buurt komt zit ze nieuwsgierig naar hem te loeren. Als ik haar uit de kooi haal en aan Bruce laat zien vliegt ze toch maar weg. Als Bruce een keertje moe is en niet wil spelen zal ik ze wat beter aan elkaar introduceren.

4 Comments:

At 6:12 p.m., Blogger Roselie said...

Ik vind je hondje geweldig en tuurlijk mag je me linken, yvonne heeft ooit eens gezegd: "ik vind haar net zo leuk als mijn bull dog." dus dan past het wel he op je site! nu moet ik dan allleen jou nog even linken. groetjes.

 
At 10:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ha Jeroen en Esther,

Nog even volhouden hoor. Bruce leert het allemaal wel. Hij is wel een lieverd hoor. Maar natuurlijk zal het best vermoeiend zijn zo'n jonge hond! Maar ik denk dat hij best een voorbeeldige bull zal worden. Voor de zekerheid trek ik maar wel mijn oude schoenen aan bij jullie!!
Liefs mama

 
At 10:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Esther en Jeroen..........

Peggy (collega van Connie) en Romy (dochter van Peggy) zijn helemaal verliefd!!!!!
Wat een smoeltje heeft die Bruce, humor hoor! Die eigenwijze blik... hij is echt heel speciaal! Romy heeft al verkondigd later ook een Bulldoggie in huis te willen hebben rondhuppelen haha.
We volgen de zindelijkheids perikelen etc. met veel interesse:-))))

Greetzzzzzzzzz

 
At 8:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

hallo een leuke site ik heb een vraagje wij hebben twee malthese hondjes een mannetje en een vrouwtje en wij willen graag een engelse bulldog pup erbij ik wou vragen of dat geen problemen op levert.ze zijn wel makkelijk bij andere honden maar ik weet niet of de pup makkelijk is bij mijn honden.mail terug.rpannie@hotmail.com

 

Een reactie posten

<< Home