donderdag, juni 22, 2006

Ringtraining examen!!

Na 4 lessen ringtraining hadden we vandaag examen. Ik was het eigenlijk vergeten, dus het was toch nog een verrassing dat het examen vandaag was. Nu ik erover nadenk kan ik me inderdaad vaag herinneren dat er vorige week zoiets gezegd is...
Vorige week hadden we bijna privéles. Er was nog één andere hond en dat was niet eens een bull. We kregen toen dus extra veel aandacht en sindsdien ging het in stand staan een stuk beter. Het lukt me alleen nog niet om zijn poten goed te zetten ik ben voornamelijk bezig hem gewoon te laten staan.
Vandaag dus examen met een echte keurmeester. Gelukkig maar dat ik het niet wist, anders was ik misschien wel zenuwachtig ofzo. Ik heb het wel even gehad met examens!!
Bruce en ik waren als laatste aan de beurt. Eerst moest ik Bruce in stand zetten. Daarna moesten we een driehoek en daarna een rechte lijn lopen. Daarna moest ik hem weer in stand zetten en wilde de keurmeester in zijn gebit kijken. Dat ging dus niet want Bruce draaide steeds zijn hoofd weg. Meer oefenen dus.
Na afloop kregen we een heus certificaat met de tekst:
'Nog beginnende showcombinatie. Staat op momenten al heel netjes. Laat zich al goed betasten. Gebit nog wat moeilijk te beoordelen. Laat al heel goed het gangwerk zien als de handler (dat ben ik : ) ) het juiste tempo gevonden heeft. Leuke combinatie.'
Vooral dat laatste he, hihi.

3 Comments:

At 11:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd
groetjes roos

 
At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd aan jullie beiden!

Liefs, Jeltje

 
At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Cool!
Jullie zijn ook een leuke combinatie!Kus Michelle

 

Een reactie posten

<< Home