vrijdag, juli 07, 2006

Verloskundige

Gisteren was het eindelijk zo ver; ik werd beëdigd. Vanaf nu ben ik officieel verloskundige. Het was een hele lange, bijzondere en mooie dag. Die ontzettend snel voorbij gaat.
Onze lieve buurvrouw Jane heeft op Bruce gepast. Hij heeft zich goed gedragen. Hij is lekker met het hele gezin op stap geweest. Bruce wilde eerst niet meelopen naar het park, maar na eerst twee rondjes om de flat is hij toch meegelopen. In het park heeft hij lekker met andere honden gespeeld. Daarna is hij nog even mee geweest met Jane naar huis. De kat des huizes was daar niet zo blij mee, dus die moest de avond op het balkon vertoeven. Bruce heeft heel lief gespeeld en was ontzettend vrolijk. De kleine Indy was ook helemaal verliefd op Bruce en Bruce is ook heel lief voor haar geweest.
Nog even twee foto's; één waarop ik de eed afleg en één waar ik net een blunder maak, namelijk zonder getuigschrift het podium aflopen...

2 Comments:

At 1:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd Esther!!!

Ik ben heel trots op je. Geniet lekker van je vakantie, want voor je het weet ben je alweer hard aan het werk.

Groetjes Julie

 
At 11:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben supertrots op jou!!

Liefs mama

 

Een reactie posten

<< Home