donderdag, januari 24, 2008

Druk

Ik merk dat ik wat weinig tijd heb om Bruce zijn site goed bij te houden. Het is nu natuurlijk lekker druk met zo'n kleintje erbij! Ook is het niet zulk lekker weer geweest de laatste tijd, dus zijn we er niet veel op uit geweest met Bruce en valt er weinig te vertellen. (arme Bruce)
Bruc is wel erg lief voor Dewi. Hij doet ook niet meer zo wild als ze in de buurt is. Hij is gewend aan haar aanwezigheid. Ik kan haar zelfs in de wipstoel op de grond zetten of op het speelkleed leggen zonder dat hij haar lastig valt.
Toch is hij nog wel een beetje van zijn a propos. Ik denk dat dat komt door alle veranderingen. Hij doet soms heel angstig, om niks. Dan wil ik bijvoorbeeld met hem trainen, zoals het commando 'aan de voet'. Als ik hem dan bij me roep, komt hij heel angstig aangeslopen en gaat hij voor mijn voeten zitten bibberen. Alsof ik van plan ben hem te vermoorden. Ook al doe ik dan vrolijk, hij blijft een beetje vreemd doen. Maar ik blijf volhouden en hoop dat het binnenkort ook mooi weer wordt. Dan kunnen we er op de zondagen weer op uit trekken met ons gezinnetje.

2 Comments:

At 12:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

aah wat leuk voor bruce dat ie goed kan opschieten met dewi, en dat angstige raakt ie vanzelf wel wwer kwijt hoor, ben trouwens benieuwd naar je trouwjurk nou groetjes veel liefs suzanne

 
At 2:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

volgens mijn heeft Bruce er gewoon helemaal geen zin in dat is heel normaal voor een Bull die kan je gewoon geen kunstjes leren Ik zie het heel vaak op de shows als een Bull geen zin meer heeft vertikt hij het gewoon en commanderen met b.v. stem verheffen werkt zeker niet vandaar ook dat trillen
Commanderen een Bull hahahaha

 

Een reactie posten

<< Home